čtvrtek 1. září 2016

1. 9. 2016

Dlouho jsem se neozvala.

klub - raději kočku byl obnoven,
ale to nevadí, byly to nejlepšíííí prázdniny, a to i když jsem neměla prázdniny.

bývalý prostitut mi ukázal Prahu novýma očima,
viděla jsem nejlepší divadelní představení za poslední rok,
měla jsem randíčka, která byla kůl a i když to nakonec nedopadlo,
skončilo to velice nonhateful cestou = S U P R /to nebyla ironie, vážně to dopadlo ok :)/
Minimálně jsem díky tomu objevila místní mainstreamovou zábavu
(a zjistila, že mě to zatím pořád nebere),
měla se pár dní ke komu choulit
A TAK
#UmímBalitMladšíKluky
#kočička


Překonala jsem se a šla na výběrko - jen tak, úplně mimo kariérní posuny,
oslavila dvacítku /ne svou/,
zase jsem se po nějaké době dostala do čtecího módu,

I když si celkově spíše stěžuju, tak tento rok je výtečný,
zatím,
musím zaklepat.

Začal hrozně, ale taky jsem si díky tomu našla nové kamarády, kteří jsou naprosto výteční/úchvatní/zábavní/aktivní/miluju je <3
Našla spolubydlící, kterou vyhlašuji nejlepší spolubydlící ever /a páč nezná můj blog, tak můžete věřit, že to je pravda/

Tenhle příspěvek zní hrozně idiotsky,
ale chtěla jsem si připomenout, že i když mám ty debilní nálady, tak je mám pořád míň a že za poslední dobu se stala v mém osobním životě spousta pozitivních věcí
a nehodlám se cítit jako hovno zrovna v době,
která se nebude jen tak opakovat,
protože všechno dobré jednou skončí /ale třeba ne, třeba už jsem ze všech těch špatných minulostí natolik otrlá, že mi i špatné dny připadají pouze průměrné/


1 komentář: